سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
patugh ir 81 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
من سرم توی کار خودم بود
 
 

baby patugh ir سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)

 

 

بعد یه روز یه نفرو دیدم
 
 
 
اون این شکلی بود
baby patugh ir 2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
 
من یه کادو مثل این بهش دادم
baby patugh ir 4 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم
baby patugh ir 5 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نگاه میکردن
baby patugh ir 7 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
و منم اینجوری بهشون جواب میدادم
baby patugh ir 8 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
اما روز ولنتاین اون یه گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه
baby patugh ir 9 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
و من اینجوری بودم
 
 
baby patugh ir 11 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
احساس من اینجوری بود
baby patugh ir 12 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
بعد اینجوری شدم
baby patugh ir 13 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
free2 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
بله….آخرش به این حال و روز افتادم  
baby patugh ir 14 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)
 
 
 
 
 
پدر عاشقی بسوزه  
baby patugh ir 15 سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)






 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

مارکوپولو
ساعت20:40---17 آبان 1391
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم/ زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت/ زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست...



زندگی زیباست چشمی باز کن گردشی در کوچه باغ راز کن

هرکه عشقش در تماشا نقش بست عینک بدبینی خودرا شکست


ایوب
ساعت15:04---15 تير 1391
ای کاش کودک بودیم و معنای انتظار رانمیچشیدیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز),

] [ 11:48 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،